090417

Hejsan !

Nu sitter jag här hos Jesper , följde med honom hem från skolan idag . Mamma kommer väl och hämtar mig om en stund tror jag .

Skolan började med handledartid . Då satt vi bara och diskuterade skolavslutningen och Cecilia Gladh typ . Mycket rolig handledartid faktiskt ! Haha ! På So:n hade folk redovisning om sin prao . Bl.a jag . För en gångs skull var jaginte ett piss nervös framför klassen ! Vad har hänt ? Det är ju positivt iallafall . På idrotten spelade vi volleyboll . Mitt lag kom sist ! Yea ! Vadå äga ;) ? På hemkunskapen planerade vi vad vi ska laga för mat på det praktiska provet om tre veckor . Jag ska jobba med Julia och vi ska göra klyftpotatis , indiska köttfärsspett , sommarsallad och glass med bär och frukt . Visst låter det gott (A) ?

Ska bara skriva att ni kanske inte ska ringa mig och smsa mig i helgen . För jag glömde min mobil i bussen ! Smartass jag är , jag vet !

Puss och kram till er alla <3

Kommentarer
Postat av: ellen

haha, exakt samma ska jag och julia göra, förutom efterrätten. :P

status. :D

2009-04-17 @ 20:37:02
Postat av: Elin

Haha, vi ägde ju idrotten ju ;) Gick ut med bästa lag men förlorar ändå :P Tur att du hittade mobilen :D joo, skoldagen var otroligt rolig måste jag säga :D <3

2009-04-17 @ 22:53:46
Postat av: elin

fin blogg! :)

2009-04-19 @ 19:05:52
URL: http://smetchningbeetch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0