090414

Hejsan bloggen !

Idag efter skolan skjutsade mormor mig och Jesper till Nässjö . När vi kom dit började vi gå runt i stan , vi hittade inte till salongen där jag piercade mig ! Så vi gick runt i stan ett tag och ringde fram och tillbaka för att hitta . Till slut förklarade mamma vägen vart vi skulle . Då hade vi ju självklart gått förbi salongen det första vi gjorde ! Så när vi gick in i salongen kom en kille och tog hand om mig . Först tog han lite information och sen var det dags . Han tvättade där han skulle sätta piercingen och prickade ut vart han skulle sticka in nålen . Jag fick sen lägga mig på den där stolsaken och så tryckte han in nålen och satte i piercingen . Ni som inte vet så har jag piercat mig i naveln . Det gjorde inte alls så ont som jag trodde det skulle göra , men lite ont gjorde det ju . Den ser helt okej ut , så det ska nog bli bra ! Bild kommer kanske senare :)

När vi kom hem slängde vi i oss lite youghurt och müssli , sedan stack jag på träning . Vi var först ute och sprang , då kändes det lite i magen . Det ömmar ju nu efteråt . Det gjorde det ungefär hela träningen . Vi hade ju ingen tränare idag så Stina fick vara det . Kaos ! Ingen lyssnade och allt var bara mos . Inte alls kul !

Nu ömmar det hur mycket som helst i magen , men det går nog över om ett tag .

God natt alla ! Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0