090407

Hejsan !

Förlåt mig för min väldigt dåliga uppdatering igår , men jag var inte hemma på hela dagen .

Vid halv ett tiden gick Anna och jag ut med hunden i typ en timma eller något . Asskönt väder ! Näs vi kom tillbaka hem åt vi lite lunch , pizza och mackor med fiskgryta på . Haha ! Sedan gick vi upp och gjorde oss i ordning för vi tog en cykeltur in till stan . Det gick ju hur snabbt som helst och vi var snälla mot miljön med ju ! Så det är ett tips till er , man får ju även motion ;) . Efter en halvtimmas cyklande var vi framme . Vi bestämde oss för att inte kolla för mycket i affärerna eftersom vi ska till Växsjö imorgon . Jag köpte bara ett par gladiatorsandaler ! Ni får en bild på dem senare . Anna köpte två par jeans för 700 kronor , billigt eller vad ?! Vid fem , halv sex cyklade vi till Gabbi och lämnade cyklarna och Anna där . Mamma skjutsade mig till Korsberga .

I Korsberga kollade jag ju på när Jesper spelade match . De förlorade mot Åseda med 1-3 , men de var värda en oavgjord match isåfall . För de spelade jämt . Var ju även lite folk man kände från Åseda med . Wictor och Johannes träffade jag ju och snackade lite med de . Trevligt trevligt . Var ju i somras jag träffade dem .

Nu ska jag plocka undan min frukost och så hörs vi senare ! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Hannes ^^

De va ju kul ^^ faast "Viktor" stavas de ;) haha Pöss <3

2009-04-07 @ 17:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0